Acidtech Hulp nodig
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Acidtech Hulp nodig
Hallo,ik heb een vraagje in verband met mijn phpbb forum ik gebruik acidtech style maar mijn vraag is nu hoe kan ik een google adsense code toevoegen op mijn stijl ik heb al gezocht op google maar is alleen voor prosilver stijl dus als iemand mij kan helpen hiermee alvast bedankt
Re: Acidtech Hulp nodig
acidtech is een Subsilver2 gebaseerde stijl als ik me niet vergis. Om te beginnen is het handig te weten waar je de Ads wilt hebben, zo kunnen we kijken ik welke bestanden je moet wezen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Wel ik zou de advertentie het liefst onderaan mijn forum willen hebben.
Oké, dat betekend dat je in Styles/jouwstijl/template/overall_footer.html moet zijn.Dieter25 schreef:Wel ik zou de advertentie het liefst onderaan mijn forum willen hebben.
Zoek:
Code: Selecteer alles
<div id="wrapfooter">
Vergeet niet na je wijzigingen, je template map te vernieuwen van jouw stijl, dat kan via het beheerderspaneel en dan de tab stijlen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ok alvast bedankt voor de informatie.
Hallo,Ik heb een vraag ik zou willen in mijn stijl acidtech de Sticky's en Anouncements alsook de (Global) announcements een kleur geven ik bedoel hiermee de bar waarin dit bevind zo dat ze goed het verschil kunnen zien tussen sticky's en (Global)announcements is dit mogelijk alvast bedankt