Leek vraagt hulp

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
vlavisa

Leek vraagt hulp

Bericht door vlavisa » 14 jun 2012, 17:49

Beste allemaal,

Sinds een paar dagen ben ik bezig aan een forum. Echter na lang zoeken en lezen heb ik aardig de boel onder de knie. Ik heb via het net een mooie nieuwe style van Submerdge deze wil ik installeren, maar dit lukt niet.

Ik heb hem al gedownload, en heb al filezilla geopend..alleen was is nu toch de host?
http://wajongcafe.messageboard.nl is mijn forum. Dus ik tik in filezilla in: Ftp://wajongcafe.messageboord.nl. Alleen herkent hij het niet en meldt kan niet verbinden.

Hoe los ik dit op? Wat doe ik fout?

Hartelijk dank.

Gr Vlavisa

PhilipvD

Re: Leek vraagt hulp

Bericht door PhilipvD » 14 jun 2012, 18:01

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

Als je geen FTP gegevens van Messageboard hebt gekregen zal je waarschijnlijk ook geen FTP toegang hebben.

Plaats reactie