Shit mislukt!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Shit mislukt!
Oke ik heb gedaan wat jullie zeiden om de fout van de lycos pagina's door mijn site heen te veranderen en nu krijg ik dit:
http://members.lycos.nl/shetlanderforum ... /index.php
Hoe komt mijn forum terug????
http://members.lycos.nl/shetlanderforum ... /index.php
Hoe komt mijn forum terug????
Upload gewoon de index.php van je pc die je niet hebt geedit, en anders ff de index.php opnieuw downloaden van phpbb.com, en maak voortaan backups als je edit, om dit soort dingen te voorkomen 

[+]Terminal Design Community[+] [+]A Dutch Design Community[+]
-
- Contacteer:
Je hebt denk ik een virus mee geload..
Update je scanner of heb je er zoiezo wel een??
Bij mij gaf ie zelfs een backdoor (!) aan..
Of tewel krijg je dit op je com kan elke hacker in je com komen...
Snel ff checken met Ad-Aware..!!
Update je scanner of heb je er zoiezo wel een??
Bij mij gaf ie zelfs een backdoor (!) aan..
Of tewel krijg je dit op je com kan elke hacker in je com komen...
Snel ff checken met Ad-Aware..!!
[+] Isento at DeviantArt
Jup zoals mijn voorgangertje Nymph (ofzo iets sorry) al zei dat doen..
Je kan natuurlijk ook voor je install bijv. je path veranderen van phpbb_ naar forumphpbb_ alleen dan zul je zien dat je oude blijven...
Heel soms kun je deze dan nog in je nieuwe forum proberen te blazen maar dan ben je echt veel werk kwijt..(heb het zelf GEPROBEERD en is me nou nog nie gelukt..heb toen van 9 uur s'ochtends tot 12 uur gezeten en s'avonds van 9 tot half 11 en heb het toen maar opgegeven...)
Je kan natuurlijk ook voor je install bijv. je path veranderen van phpbb_ naar forumphpbb_ alleen dan zul je zien dat je oude blijven...
Heel soms kun je deze dan nog in je nieuwe forum proberen te blazen maar dan ben je echt veel werk kwijt..(heb het zelf GEPROBEERD en is me nou nog nie gelukt..heb toen van 9 uur s'ochtends tot 12 uur gezeten en s'avonds van 9 tot half 11 en heb het toen maar opgegeven...)
[+] Isento at DeviantArt
Manueel overbrengen via phpmyadmin? Hoop da je dan een niet al te populair forum had, want anders gaan uw vingerkes zeer doen as ge da allemaal moet overzetten...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Mja... Die back-up openen in kladblok of iets gelijkaardigs en dan kun je de gegevens allemaal lezen, en kan je die overzetten naar je database.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Jup ben je alleen wel lang bezig..w0lfie.be schreef:Mja... Die back-up openen in kladblok of iets gelijkaardigs en dan kun je de gegevens allemaal lezen, en kan je die overzetten naar je database.
[+] Isento at DeviantArt