Check post functie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
webjoch

Check post functie

Bericht door webjoch » 04 sep 2012, 08:13

Waar in phpbb zit de functie die een post checkt voor posts in topics and private messages. Bijvoorbeeld die kijkt of een post wel genoeg aantal karakters heeft. Ik wel namelijk ook gebruik van de [img] tag limiteren, dat je alleen images kan toevoegen van bekende image hosts zoals imagehack en tynipic. Wanneer de gebruiker een image toegevoegd van een onbekende website dan moet de gebruiker een error message zien.

Weet iemand in welk bestand ik moet kijken?

Kevin
Contacteer:

Re: Check post functie

Bericht door Kevin » 04 sep 2012, 20:26

posting.php naar alle waarschijnlijkheid.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Pola
Contacteer:

Re: Check post functie

Bericht door Pola » 05 sep 2012, 00:35

Ik zou zeggen in de functie parse in /includes/message_parser.php.
Voor de IMG bbcode, zou je eens kunnen kijken in dat bestand naar de functie bbcode_img.
HGN op phpbb.com

Gesloten