LayOut (Template) ziet er niet uit!!

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
OmkePom
Contacteer:

LayOut (Template) ziet er niet uit!!

Bericht door OmkePom » 03 nov 2012, 10:44

Adres van je forum: http://www.film-test.nl
Event. modificaties op je forum: Meerdere waaronder Ajax Chat en Reimg
Wanneer ontstond het probleem? Maandag 29okt
phpBB versie: phpBB 3.11 Style aangepaste ProFormell

Wat is het probleem? LayOut (Template) ziet er niet uit!!

Allereerst wil ik degene die meedoen met de Awards veel sterkte toe wensen en de Jury uiteraad ook met hun keuze! Ik had mijn forum ook willen aanmelden maar na het lezen van dit topic zul je begrijpen waarom ik dat niet gedaan heb ... ach er komen hopelijk wel meer Awards!

Maar nu ff terzijde,
Afgelopen maandag ben ik aan het scripten geweest en sindsdien heb ik problemen met mijn LayOut.
Voor de duidelijkheid, als ik iets verander aan mijn site, kopieer ik het origineel in een mapje voor de zekerheid. In een ander mapje heb ik een kopie en die bewerk ik dan en deze wordt dan getest (terug gezet) en resultaat word dan bekeken. Omdat ik niet tevreden was (LauOut, was lelijk header verdwenen)
heb ik het origineel teruggezet maar tot mijn grote verbazing bleef de LayOut lelijk en header was nog steeds weg. Het vernieuwen en het legen van de Buffer had ik gedaan maar niks hielp. Ook het Herstel in het ACP werkte niet, dit gaf een error dat ik contact moest op nemen met de server beheerder, dit heb ik toen gedaan en ze zeiden tegen mij dat alles goed was gegenereerd en dus maar een BU moest terugzetten.
Een door mij gemaakte "mijn stijl" terugzetten werkte ook niet.
Hierop heb ik een door mij gemaakte BU bestanden teruggezet, maar resultaat was ook hetzelfde.

Een vriend van mij heeft toen een hele BU teruggezet ook van de DataBase(helaas 1 maand oud, maak 1x per maand BU aan het einde van de maand, had het dus nog niet gedaan).

HOPPA werkte perfect, LayOut was terug, 1 hele maand werk weg maar dat is altijd nog beter dan 19 maanden werk weg!!

Echter mijn vreugde was van korte duur, want toen ik opnieuw iets aan mijn LayOut wilde veranderen begon het verhaal weer van voren af aan......

Ik doe het altijd op deze manier:
Alles wat ik bewerk bewaar ik het origineel van in een mapje waar ik dus nooit aankom, wat ik bewerk is een kopie van het origineel. Echter het terugzetten van het origineel zal hetzelfde resultaat moeten geven zoals het was, en op de 1 of andere manier gebeurd dit niet.
Ik gebruik FZ maar ook met Cute krijg je hetzelfde probleem ............ wie weet de oplossing of waar het aan ligt?

Mijn vriend en ik begrijpen er niks van ................. BVD :shock:
Laatst gewijzigd door OmkePom op 03 nov 2012, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

marian0810
Contacteer:

Re: LayOut (Template) ziet er niet uit!!

Bericht door marian0810 » 03 nov 2012, 11:35

De afbeelding in je header lijkt gewoon niet te bestaan.
Krijg je foutmeldingen als je debug aanzet?

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 04 nov 2012, 18:33

Heb BackUp van 29sept er weer op gezet, alles weer normaal!

Debug geeft geen resultaten en zelfs bij Debug_Extra kan ik geen rare dingen ontdekken.

Ga het weer proberen, als ie weer raar gaat doen gaan we Debug gebruiken en dan zien :shock:
Afbeelding

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 05 nov 2012, 09:26

Oke,

Ik heb niks gedaan alles ziet eruit als vanouds, maar nu heb ik na het vernieuwen van mijn stijl (Template, Images en Theme) en het legen van de buffer op eens weer een verschrikkelijke LayOut en is mijn Banner weer verdwenen :o

Ps,

Debug geeft nog geen rare dingen zover ik kan zien!
Afbeelding

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 05 nov 2012, 11:46

Ik heb uit een BackUp van 30-07-2012 het mapje van Template, theme en images overgeschreven.
Momenteel werkt alles weer als vanouds!

Weet niet waar het aan heeft gelegen, mogelijk nog van na update board en deze viewtopic.php?f=54&t=57726 topic. hoop dat het nu goed gaat ... moet het maar ff aanzien THX :geek:
Afbeelding

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 07 nov 2012, 20:39

Heeft ook iemand anders deze ervaring?

Weet nog steeds niet wat er fout zat :?:
Afbeelding

Plaats reactie