- Adres van je forum: http://www.fotoforumobjectief.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.11
stijl: proDVGFX
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?veel!
Wat is het probleem?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan en wil helpen. Ik heb zelf net een forum gemaakt, maar ik heb 0,0 verstand van zaken. Met veel Googlen kom je dan nog steeds best een eind, maar zodra het iets pittiger wordt, loop ik vast en dat is nu dus het geval.
Ik wil de profielgegevens die je bij elk berichtje ziet verplaatsen. Ze staan standaard boven de berichtjes bij de stijl die ik gebruik (proDVGFX). Ik kan we diverse artikelen vinden hoe je de profielen van rechts naar links moet verplaatsen en dat heb ik ook succesvol gedaan voor de prosilver stijl. Maar dat lost mijn probleem niet op, want ik wil de proDVGFX stijl gebruiken. Ik heb zowel de content.css als de viewtopic_body.html van prosilver gekopieerd naar proDVGFX om het probleem op te lossen (had ik ook ergens als oplossing gevonden). Nu staan de profielen idd links, maar wel helemaal onderaan (qua hoogte net onder het onderschrift, maar dus wel helemaal links daarvan). Ik wil ze natuurlijk links bovenaan hebben. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dat moet doen???
Verder zien de PB berichtjes er ook nog niet helemaal goed uit na mijn wijzigingen met de files... dit vind ik echter minder belangrijk (als het opgelost kan worden natuurlijk graag, maar liever eerst het andere probleem).
Alvast heel erg bedankt!