Paar dagen terug heb ik phpbb 3.0.11 gedownload. Eerst wou ik het forum integreren naar mijn bestaande website. Ik zou dan een bridge moeten gebruiken zodat een gebruiker zich niet dubbel hoeft te registreren/inloggen.
Nu heb ik even een subdomein gemaakt en een aparte database. Het forum is al geinstalleerd op mijn subdomein. Nu wil ik dus een site bouwen om het forum heen zonder dat ik een bridge nodig heb.
Ik heb een template gemaakt ( http://imageshack.us/f/853/templatea.jpg/ ). Hier wil ik dus de functies in bewerken die phpbb zelf ook gebruikt zoals (3)login en (4)laatste berichten.
Het forum moet niet gelijk op de voorpagina staan. Daarom heb ik een map gemaakt genaamd forum waar alle files van phpbb in staat. Op mijn oude site kon ik via het adminpaneel dingen toevoegen die ik op de website kan late tonen. Zoals een verhaal over ons, gallery, geschiedenis ect ect. Hoe plug ik die erin bij het beheerderspaneel van phpbb? Ik weet wel iets met module's maar heeft iemand hier meer info over?
Hoe moet ik deze twee dingen aanpakken? Waar moet ik beginnen? Welke files kan ik pakken? Welke files zijn wat? Het zijn er zoveel en het ziet er (voor mij) anders uit dan normaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hebben jullie nog vragen? Snappen jullie mij niet? Dan hoor ik dat graag

Greetz
Gerard