database connectie string
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
database connectie string
Mijn host heeft door technische redenen mijn site en forum overgezet naar een nieuwe server.
Maar nu vragen ze of ik de database connectie string kan aanpassen.
Ik heb geen idee hoe, connect naar > 6 cijfers < met als databasename: _info > en nog wat streepjes en cijfers <
Mijn forum is nu offline en de host heeft nog steeds niet gereageerd op mijn mail.
HELP!
Maar nu vragen ze of ik de database connectie string kan aanpassen.
Ik heb geen idee hoe, connect naar > 6 cijfers < met als databasename: _info > en nog wat streepjes en cijfers <
Mijn forum is nu offline en de host heeft nog steeds niet gereageerd op mijn mail.
HELP!
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ze zeggen (host) dat zij het hebben aangepast, maar ik zie dit:
Could not connect to the database
Could not connect to the database
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Volgens mij hoef je alleen de gegevens aan te passen in het bestand config.php.
Maak eerst een kopie van het bestandje en ga hem daarna wijzigen en uploaden, gewoon wat namen uitproberen dan hoef je niet op je host te wachten.
Maak eerst een kopie van het bestandje en ga hem daarna wijzigen en uploaden, gewoon wat namen uitproberen dan hoef je niet op je host te wachten.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
in dat geval zou ik je graag willen doorverwijzen naar de site http://www.watbenjedan.nlPretorian schreef:config.php zou ik niet aanpassen, heb ik ook eens gedaan. toen klopte er niet veel meer
die config.php is gewoon een bestandje met wat configuratiegegevens, tis absoluut geen rocket science hoor
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
geen idee.
Maar hey, sinds hij op een nieuwe server staad hoef in niet steeds in te loggen op mijn fotodatabase
Ik heb dan ook gevraagd of ze mijn andere hostingpaket met forum ook kunnen verplaatsen, dat is natuurlijk wel zo handig.
waarom moet je bij de ene server wel steeds inloggen en bij de andere niet?
Maar hey, sinds hij op een nieuwe server staad hoef in niet steeds in te loggen op mijn fotodatabase
Ik heb dan ook gevraagd of ze mijn andere hostingpaket met forum ook kunnen verplaatsen, dat is natuurlijk wel zo handig.
waarom moet je bij de ene server wel steeds inloggen en bij de andere niet?