Ik had een vraagje, het service team heeft voor mij de contact board mod geïnstalleerd heb al wat dingen aangepast in de vertalingen maar ik kan altijd nog 1 zin niet vinden die bovenaan staat die tekst zou ik ook willen aanpassen namelijk.
Contact Board Mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Contact Board Mod
Hoi hoi,
Ik had een vraagje, het service team heeft voor mij de contact board mod geïnstalleerd heb al wat dingen aangepast in de vertalingen maar ik kan altijd nog 1 zin niet vinden die bovenaan staat die tekst zou ik ook willen aanpassen namelijk.

Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Re: Contact Board Mod
Die vind je in de
Die staat helemaal onderaan in het bestand 
language/en/common.php
, je moet dan zoeken naar:Code: Selecteer alles
//-- mod : Contact board administration ------------------------------------------------------------
//-- add
$lang = array_merge($lang, array(
'CONTACT_BOARD_ADMIN' => 'Contact Board Administration',
'CONTACT_BOARD_ADMIN_SHORT' => 'Contact',
));
//-- fin mod : Contact board administration --------------------------------------------------------

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Contact Board Mod
Bedankt David! Het is gelukt!
Forumversie: 3.2.0