- Adres van je forum: http://www.hpmagicworld.nl
Event. modificaties op je forum: diverse extensies
Wanneer ontstond het probleem? sinds een paar weken
phpBB versie: 3.1.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? /
Wat is het probleem?
Ik merk nu op dat er forum boards verdwenen zijn (Griffoendor Hoofdmonitor & Klassenoudste Overleg) en kantoortjes dit zijn privé secties deze heb ik maar allemaal verwijderd altans die er nog over waren de rest is ook uit het niks verdwenen dan maar geen kantoortjes...
Ook staat er in de Recente Onderwerpen een link naar een niet bestaand forum board..
Wat ik me nu kan bedenken wellicht staan er restjes in me database wat deze bugs veroorzaakt en er zijn blijkbaar restjes van oude forumdelen nog blijven hangen want als je met je muis over forumoverzicht gaat en dan forums zie je zweinstein (alleen als je ingelogd bent) maar die is er niet meer..
Wat is nu wijsheid, alles backuppen en een schoon phpbb forum installeren en daar alles op te gooien maar dan als nog neem ik de fouten van me database ook mee als ik die weer importeer lijkt me..
Ik hoop op hulp van een ervaren PhpBB gebruiker het liefst iemand van de staff hier.
Ook heb ik extensies in onderhoud geinstalleerd maar deze werken gewoon naar behoren ben nog geen bugs tegen gekomen tot zo ver ik kan zien.
Groetjes Joost