Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
matel
-
Contacteer:
Bericht
door matel » 16 aug 2003, 12:42
Hoi, ik kom van phpbb.nl
Ben nog niet zo lang geleden begonnen met mijn website:
http://www.manylinks.nl. De doelstelling is om zoveel mogelijk computerlinks te verzamelen en die overzichtelijk op de site te plaatsen. Extra simpel gehouden zodat je geen afleiding krijgt van flitsende flash dingen enzovoort
Natuurlijk is het forum ook heel belangrijk

Deze kun je vinden op:
http://forum.manylinks.nl of via een link van de site. De style is een aangepaste Fisubsilver en er zijn een aantal mods geïnstalleerd. Het forum is anders als de site, niet gericht op alleen computers. Je kunt er heel veel onderwerpen vinden om het iedereen aan te spreken.
Binnenkort hoop ik te gaan upgraden naar phpBB 2.2 waarna ik zelf een eigen style wil gaan ontwikkelen

-
Carlo Claessen
Bericht
door Carlo Claessen » 16 aug 2003, 14:28
fisubsilver
Daz heeft duidelijk op zijn site en forums vermeld de copyright te laten staan!!!
Graag zie ik dat terug!!!
Verder site is wel leuk, zag dat je ook mods aanbood, mijn vraag wederom, heb je de makers om toestemming gevraagd???
Punt twee zo ja, weet je dat je zelf de support moet leveren voor MODS die je te download zet!!!
Punt drie, probeer de stijl van je site in het forum te integreren zodat je eens wat origineels krijgt!!!
punt, vanwege wat minpunten hierboven beschreven tot nu toe een 5
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
-
matel
-
Contacteer:
Bericht
door matel » 16 aug 2003, 16:55
Ik begin bij punt 3

Ik ga bij phpBB 2.2 een eigen style ontwikkelen. Aangezien die zo uitkomt heeft het geen zin om nu voor phpBB 2.0.x een style te gaan ontwikkelen.
Punt 1: Ik zal de copyright van Daz terugplaatsen. Had er geen rekening mee gehouden aangezien ze op helpen.be ook geen vermelding daarvan hebben staan.
Punt 2: Ik wist niet dat je toestemming moest vragen om mods voor het downloaden neer te zetten. Ik verander er immers niets aan en het is een stukje extra promotie voor hun lijkt me. Ik zal ze daarom wel linken naar een andere site waar ze ook te downloaden zijn. Support geven vind ik trouwens geen enkel probleem en doe ik graag.
Ik doe graag hetgeen wat mag, maar van deze punten was ik dus helemaal niet op de hoogte en ging ervan uit dat dit alles volkomen legaal was. Mijn excusses en ik ga werken om deze punten goed te maken

-
Carlo Claessen
Bericht
door Carlo Claessen » 16 aug 2003, 18:44
Matel schreef:Ik begin bij punt 3

Ik ga bij phpBB 2.2 een eigen style ontwikkelen. Aangezien die zo uitkomt heeft het geen zin om nu voor phpBB 2.0.x een style te gaan ontwikkelen.
Matel schreef:Punt 1: Ik zal de copyright van Daz terugplaatsen. Had er geen rekening mee gehouden aangezien ze op helpen.be ook geen vermelding daarvan hebben staan.
Eer dat 2.2 is uitontwikkeld zijn we op zijn vroegst, neem ik het erg snel, een half jaar verder, dan is er inmiddels weer zoveel veranderd dat je weer opnieuw moet beginnen met een theme maken!!!
Matel schreef:Punt 2: Ik wist niet dat je toestemming moest vragen om mods voor het downloaden neer te zetten. Ik verander er immers niets aan en het is een stukje extra promotie voor hun lijkt me. Ik zal ze daarom wel linken naar een andere site waar ze ook te downloaden zijn. Support geven vind ik trouwens geen enkel probleem en doe ik graag.
Bij deze weet je het wel

!!!
Matel schreef:Ik doe graag hetgeen wat mag, maar van deze punten was ik dus helemaal niet op de hoogte en ging ervan uit dat dit alles volkomen legaal was. Mijn excusses en ik ga werken om deze punten goed te maken

Thx!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
-
matel
-
Contacteer:
Bericht
door matel » 16 aug 2003, 19:24
Ik had gehoord dat phpBB 2.2 al over 2 maanden uit zou komen... In dat geval denk ik dat ik beter zelf nog de style aanpassen of misschien toch wel een style zelf maken
Hoe zit het trouwens met helpen.be? Zij hebben ook geen copyright vermelding staan op hun site terwijl ze ook Fisubsilver gebruiken. Komt dat doordat ze de style hebben aangepast ofzo dat ze daar geen vermelding van hoeven te geven?
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 18 aug 2003, 08:02
Ze zijn in een half jaar op de helft(nu ongeveer) dus dat duur nog een tijdje. het zou een leuk kerst kadootje zijn

.
De site ziet er strak, simpel en mooi uit. Je hebt een beetje veel forums zo onder elkaar. dat word zo onoverzichtelijk.
-
matel
-
Contacteer:
Bericht
door matel » 20 aug 2003, 13:40
Ja zeker. Het mag natuurlijk allemaal best wat langer duren want het belangrijkste blijft dat het goed werkt
Ik moet eigenlijk nog één of twee extra categorieën aanmaken, maar probeer daarvoor nog even de juiste naam en indeling te vinden.
Ik ben even internetloos geweest voor een aantal dagen, maar zal de copyright in orde maken