Ik krijg steeds deze melding: Sorry, het forum is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het over een paar minuten opnieuw. Soms kan ik er weer even in...
Ook na terugplaatsen van backup is het probleem niet verholpen.
Ik heb versie 3.3.5 en php 8.3.3.0
Graag hulp.
Ton
forum niet bereikbaar
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: forum niet bereikbaar
Wat is je url? Heb je geprobeerd phpbb te updaten?
https://www.cognacforum.nl/
Nee, dat hele updateproces vind ik lastig. Ik hoop ook dat updaten naar de nieuwste versie het probleem oplost, maar daar heb ik dan hulp bij nodig.
Nee, dat hele updateproces vind ik lastig. Ik hoop ook dat updaten naar de nieuwste versie het probleem oplost, maar daar heb ik dan hulp bij nodig.
Bij mij werkt je forum gewoon goed nu. Kan iets van je hoster zijn?!
Ja, af en toe doet hij het, maar dan maar voor korte tijd. Het is sinds ongeveer 5 dagen, dus het zal wel niet van one.com zijn waar ik het forum heb ondergebracht.
Ik heb daar ook een andere website (in wordpress), die geeft geen enkel probleem.
Ik heb daar ook een andere website (in wordpress), die geeft geen enkel probleem.
Ik krijg het nu ook af en toe als ik naar je forum ga. Heel vreemd... ik vrees dat ik je niet verder kan helpen. Ik zou een topic maken op phpbb.com als ik jou was.