Goedenavond allemaal,
Sinds kort probeer ik een in ongebruik geraakt forum weer een beetje actief te krijgen. Inmiddels in Amerika al contact gehad met de juiste mensen die mij geholpen hebben om in te kunnen loggen als founder. Dat heb ik gedaan maar snap er verder niets van. Ik weet niet eens welke versie het forum is. Kan iemand dat misschien vertellen? Dan kan ik het bij volgende vragen in het juiste onderdeel van dit forum plaatsen. Het gaat om dit forum: https://nuav.forumotion.com/
Groet,
Mathieu.
welke versie phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: welke versie phpBB.
Is dit niet andere forunsoftware dan phpbb?
Re: welke versie phpBB.
Dit is volgens mij geen phpBB forum. Kant en klaar forummaker van https;//forumotion.com. Wellicht kan je daar om support vragen.