Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
xxlildushi
-
Contacteer:
Bericht
door xxlildushi » 03 sep 2003, 10:16
Hoihoi ik had eerst een lycos host, maar heb nu een goede host (heb ik gekregen van een kennis, die een eigen bedrijf heeft), het lukte niet om mijn forum te verhuizen dus heb ik maar een nieuwe aangemaakt, met resultaat dat er binnen 3 dagen al meer bezoekers zijn (het zijn er niet veel maar ok.) meer MODs en een mooiere template
wat vinden jullie ervan en wat mis je er nog aan?? ideeën/tips??
http://www.lildushi-forum.tk
-
ForumGodnr1
Bericht
door ForumGodnr1 » 03 sep 2003, 11:54
Ik wil graag mod worden.Omdat ik ervaring heb met forums ik zelf heb ook een eigen forum dus vandaar.
-
Carlo Claessen
Bericht
door Carlo Claessen » 03 sep 2003, 12:20
forumgodnr1
welkom ik weet niet waar jij leest dat ze moderators zoekt
maar als je leest staat er mods geinstalleerd, ik verwacht dat je erg nieuw bent in deze scene en wil je wel vertellen dat mods extra toevoegingen zijn op een forum zoals een chatbox en dergelijke, dus toch nog effe wat ervaring extra opdoen voor dat je de echte nr1 bent
grtz Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
-
xxlildushi
-
Contacteer:
Bericht
door xxlildushi » 03 sep 2003, 13:07
@ Carlo: dankje voor de uitleg nou hoef ik dat niet te typen
@ forumgodnr1: Ervaring met forums, waarom weet je dan niet wat MODs zijn. Heb geen moderators nodig tot nu toe, ik zou het sowieso nooit hier vragen eignlijk als ik ze nodig had

-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 03 sep 2003, 17:37
de knoppen doen het niet. en de header is te breed. mooie (standaard) template.
-
ErNiE
Bericht
door ErNiE » 04 sep 2003, 18:25
Hartstikke storend: Er komt de hele tijd een of ander gevaarlijke popup aanzetten die je verteld dat je je MOET reggen. Erg irritant vind ik...
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 04 sep 2003, 20:28
ErNiE schreef:Hartstikke storend: Er komt de hele tijd een of ander gevaarlijke popup aanzetten die je verteld dat je je MOET reggen. Erg irritant vind ik...
hoezo?
er komt slechts een popupje waarin je gevraagd wordt of je je aub zou willen reggen... das heel wat anders dan dat jij het zegt.
template is een beetje standaard, maar toch ook weer anders.
[6,5/10]
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
ErNiE
Bericht
door ErNiE » 10 sep 2003, 20:03
Budweiser schreef:ErNiE schreef:Hartstikke storend: Er komt de hele tijd een of ander gevaarlijke popup aanzetten die je verteld dat je je MOET reggen. Erg irritant vind ik...
hoezo?
er komt slechts een popupje waarin je gevraagd wordt of je je aub zou willen reggen... das heel wat anders dan dat jij het zegt.
template is een beetje standaard, maar toch ook weer anders.
[6,5/10]
Okej, misschien een beetje overdreven, maar het is een beetje vervelend:
Waar je ook op klikt: de popup...
-
xxlildushi
-
Contacteer:
Bericht
door xxlildushi » 11 sep 2003, 08:13
ja die popup kan irritant zijn, maar dan moet je je maar registreren en inloggen heb je nergens last van