Permissies per gebruiker deel 2
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Permissies per gebruiker deel 2
Heb op een forum een groep die in een enkele private fora kunnen van het volledig forum. Nu zou ik enkelen van hun de permissie willen geven om topics te sluiten, sticky te maken en te verplaatsen. Alleen lukt dat niet en wel hierom: Linkje
Ondertussen werd al geüpdate naar versie 2.0.6, maar nog steeds is dit probleem er. Terwijl het normaal zo zou moeten uitzien: Linkje
Ondertussen werd al geüpdate naar versie 2.0.6, maar nog steeds is dit probleem er. Terwijl het normaal zo zou moeten uitzien: Linkje
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dan kunnen ze topics deleten, locken, sticky maken, verplaatsen en splitsen. Ook kunnen ze user messages editten en verwijderen. Ik zou graag willen dat ze alleen kunnen locken en sticky maken. Ook kunnen ze dan automatisch in de crewsectie, waar ze dus niet mogen. Ook aan de instelbare rechten verandert niets, zodat ik meer kan kiezen. Zelfs bij de site admins ziet het er zo uit.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
het kan idd zonder mods of andere tools te installeren ; bewijze deze screenshot : http://users.skynet.be/phunc/01.jpg .
-
- Contacteer: