Met de zoekfunctie kom ik alleen maar antwoorden tegen die niet lijken te werken (een mod uit 2002)
Ben bezig met een eigen template te maken en ga uit van een kopie van SubRed, (volgens de tutorial van deze site) Dat werkte.. en ik heb nu mijn eigen template die vooralsnog dus identiek is aan subred.
(Nu was het alleen zo dat de tutorial vanuit subsilver geschreven was, dus de namen subred.css en de submap in images heb ik ook van naam gewijzigd, terwijl die niet in de tutorial stonden)
Echter:
-Een achtergrondafbeelding invoegen via het admin panel lijkt niet te werken. ik kan wel zonder meer de kleur van de achtergrond veranderen... het pad van de afbeelding is correct opgegeven. Namelijk idem aan het path van de standaard cellpic.gif en in die map staat mijn afbeelding ook.
-daarbij zou ik graag van tabel cel kleur 2 in het admin panel (dat is volgens mij het toch grote witte vlak waarin het forum grotendeels ligt) niet de kleur willen wijzigen, maar een afbeelding invoegen.
Kan iemand me helpen???
achtergrondafbeeldingen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
en weer een vraag in het verlengde hiervan zegmaar..
de achtergrondafbeelding is ingevoegd via BG-MOD.zip en werkt ongeveer 80 procent van de gevallen goed. Alleen in die andere 20 procent van de gevallen valt ie weg en heb ik alelen een groot donkerrood vlak... enig idee waar dat aan kan liggen??? IS de afbeelding (36k) te groot, is mijn server chagrijnig, is die mod misschiein ziet zo stabiel???
de achtergrondafbeelding is ingevoegd via BG-MOD.zip en werkt ongeveer 80 procent van de gevallen goed. Alleen in die andere 20 procent van de gevallen valt ie weg en heb ik alelen een groot donkerrood vlak... enig idee waar dat aan kan liggen??? IS de afbeelding (36k) te groot, is mijn server chagrijnig, is die mod misschiein ziet zo stabiel???