Forum werkt zeer traaaaaaaaaaaag. . ..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Forum werkt zeer traaaaaaaaaaaag. . ..
Ik heb phpbb2 geinstalleerd op een Windows 2000 Server, als database heb ik de bijgeleverde MS Access database gebruikt en een System DSN aangemaakt op de server. . .
De installatie is vlekkeloos verlopen maar als ik nu pagina's op het forum wil benaderen dat gaat dat zeer traag, zo traag zelfs dat er op den duur gewoon een error komt . . . ik hoop dat iemand raad weet.
Ik wil het forum gaan gebruiken op een bedrijfsnetwerk wat geen connectie naar de buitenwereld heeft.
Wim
PS de PHP versie die ik heb geinstalleerd is 4.3.5
De installatie is vlekkeloos verlopen maar als ik nu pagina's op het forum wil benaderen dat gaat dat zeer traag, zo traag zelfs dat er op den duur gewoon een error komt . . . ik hoop dat iemand raad weet.
Ik wil het forum gaan gebruiken op een bedrijfsnetwerk wat geen connectie naar de buitenwereld heeft.
Wim
PS de PHP versie die ik heb geinstalleerd is 4.3.5
-
Misschien wel een instelling op de server, ik weet het eigenlijk niet daarom zoek ik wat hulp
De computer is wel snel genoeg, het is een Compaq Proliant server 2800Mhz, het intranet draait wel snel. Ik heb nu de phpbb2 toegevoegt en dat is het enigste wat eigenlijk zeer traag gaat. Soms zelfs zo traag dat de connectie met de database verbroken word.
Zou toch wat aan te doen moeten zijn.

De computer is wel snel genoeg, het is een Compaq Proliant server 2800Mhz, het intranet draait wel snel. Ik heb nu de phpbb2 toegevoegt en dat is het enigste wat eigenlijk zeer traag gaat. Soms zelfs zo traag dat de connectie met de database verbroken word.
Zou toch wat aan te doen moeten zijn.
-
En dat is hier te downen: http://www.mysql.com/get/Downloads/MySQ ... ck#mirrors
(ff naar onder scrollen)
(ff naar onder scrollen)