Dit is dus de foutmelding die ik krijg mijn instellingen staan nog juist en er is niets aan veranderd maar ineens kreeg ik dit:
phpBB : Critical Error
Error creating new session
Kan iemand mij helpen plzzz
*** phpBB : Critical Error Error creating new session *
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hebben je andere leden er ook last van? Zo ja, dan ligt het aan het forum. Zo nee, leeg dan eerst je eigen cookies-map eens!
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
Re: *** phpBB : Critical Error Error creating new session *
Hallo Allemaal.
Ook ik kreeg deze foutmelding.
Eerst kreeg ik een foutmelding dat er een fout in de database zat en die moest worden gerepareerd.
Mijn provider heeft dat gerepareerd en vervolgens kreeg ik ook de volgende foutmelding:
Kan ik dit zelf oplossen of moet ik weer wachten op de provider die niet al te bijster snel is.
Ook ik kreeg deze foutmelding.
Eerst kreeg ik een foutmelding dat er een fout in de database zat en die moest worden gerepareerd.
Mijn provider heeft dat gerepareerd en vervolgens kreeg ik ook de volgende foutmelding:
Ik heb hier gezocht en dit topic gevonden, kan die sessions.php niet legen want er staat dat ie in gebruik is.phpBB : Critical Error
Error creating new session
DEBUG MODE
SQL Error : 145 Table './excalibur/phpbb_sessions' is marked as crashed and should be repaired
INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('a9250a730c89c878e541849c6929f40b', -1, 1196088632, 1196088632, '3ea3112b', 0, 0, 0)
Line : 189
File : sessions.php
Kan ik dit zelf oplossen of moet ik weer wachten op de provider die niet al te bijster snel is.
Re: *** phpBB : Critical Error Error creating new session *
Zou je in het vervolg een nieuw onderwerp willen openen, deze is meer dan 4 jaar oud (zie regels).