Error bij gebruik van andere stylen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Salmo

Error bij gebruik van andere stylen

Bericht door Salmo » 10 apr 2004, 00:22

Hallo,

als ik een andere template heb geinstalleerd ( makt niet uit welke ) krijg ik een error te zien als "Template->make_filename(): Error - file does not exist" en nadat ik hier had gezocht naar gerelateerde posts schoot ik nog niks op want de bestanden die misten volgens die posts zijn er wel en ik hed de templates direct vanaf phpbb.com gedownload en niks eraan veranderd is er mischien een manier om erachter te komen wat er mist zelf kan ik namelijk zelfs niet na het handmatig lezen van alle bestanden geen afwijkingen vinden met SubSilver ( dat is de enige template die het wel perfect doet )

alvast bedankt,

Salmo
Afbeelding The Digital Motorway

Podium4

Bericht door Podium4 » 10 apr 2004, 00:26

Als je de fout "Template->make_filename(): Error - file does not exist" krijg ligt dat toch echt aan een missende tpl....

Kijk het nog eens goed na... en waar krijg je de fout?

Op de index? index_body.tpl
Op de portal? portal_body.tpl

Dat zijn de twee meest aannemelijke... de rest kun je zelf denk ik wel verzinnen... maar het is dus belangrijk dat je bij het installeren van een mod de tpl files in beide styles mappen stopt...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Salmo

Bericht door Salmo » 10 apr 2004, 00:29

hoe bedoel je in bijde mappen? en ik heb geen enkele portal_body.tpl niet in 1 van mijn nieuwe styles nog in subsilver directory :?

Luuk

Bericht door Luuk » 10 apr 2004, 08:37

portal_bosy is alleen als je een forum hebt. Maar kijk dan eens of alle .tpl bestanden in de map van je templates staan. Misschien heeft het programma niet goed geupload.
Afbeelding

Salmo

Bericht door Salmo » 10 apr 2004, 12:36

Zou het eraan kunnen liggen dat ik cash mod heb geinstallerd maar daarvan niet alle .tpl bestanden heb geupload naar de mappen want op de bij cash mod behorende .tpl bestanden na zitten in elke template map dezelfde .tpl bestanden

Podium4

Bericht door Podium4 » 10 apr 2004, 12:46

dan zou ik als ik jouw was zo snel mogelijk ervoor zorgen dat die cashmod tpl bestanden ook in de andere map komen :wink:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Salmo

Bericht door Salmo » 10 apr 2004, 12:55

oke alles werkt nu bedankt voor de hulp

Gesloten