Error bij gebruik van andere stylen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Error bij gebruik van andere stylen
Hallo,
als ik een andere template heb geinstalleerd ( makt niet uit welke ) krijg ik een error te zien als "Template->make_filename(): Error - file does not exist" en nadat ik hier had gezocht naar gerelateerde posts schoot ik nog niks op want de bestanden die misten volgens die posts zijn er wel en ik hed de templates direct vanaf phpbb.com gedownload en niks eraan veranderd is er mischien een manier om erachter te komen wat er mist zelf kan ik namelijk zelfs niet na het handmatig lezen van alle bestanden geen afwijkingen vinden met SubSilver ( dat is de enige template die het wel perfect doet )
alvast bedankt,
Salmo
als ik een andere template heb geinstalleerd ( makt niet uit welke ) krijg ik een error te zien als "Template->make_filename(): Error - file does not exist" en nadat ik hier had gezocht naar gerelateerde posts schoot ik nog niks op want de bestanden die misten volgens die posts zijn er wel en ik hed de templates direct vanaf phpbb.com gedownload en niks eraan veranderd is er mischien een manier om erachter te komen wat er mist zelf kan ik namelijk zelfs niet na het handmatig lezen van alle bestanden geen afwijkingen vinden met SubSilver ( dat is de enige template die het wel perfect doet )
alvast bedankt,
Salmo
Als je de fout "Template->make_filename(): Error - file does not exist" krijg ligt dat toch echt aan een missende tpl....
Kijk het nog eens goed na... en waar krijg je de fout?
Op de index? index_body.tpl
Op de portal? portal_body.tpl
Dat zijn de twee meest aannemelijke... de rest kun je zelf denk ik wel verzinnen... maar het is dus belangrijk dat je bij het installeren van een mod de tpl files in beide styles mappen stopt...
Kijk het nog eens goed na... en waar krijg je de fout?
Op de index? index_body.tpl
Op de portal? portal_body.tpl
Dat zijn de twee meest aannemelijke... de rest kun je zelf denk ik wel verzinnen... maar het is dus belangrijk dat je bij het installeren van een mod de tpl files in beide styles mappen stopt...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.