quick reply mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

quick reply mod
ik wou hem terug installeren ivm deze post
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=6457
maar het probleem is dat hij niet meer in viewtopic verschijnt??
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=6457
maar het probleem is dat hij niet meer in viewtopic verschijnt??
-
Bij dit soort problemen is het gewoon dat je elke keer over dezelfde fout heen kijkt. Laat eventueel een mede admin deze mod eens installeren, of laat het anders even liggen en kijk er later nog eens naar.
Als de files en de install file gewoon kloppen bij anderen moet je iets vergeten zijn lijkt me zo
Als de files en de install file gewoon kloppen bij anderen moet je iets vergeten zijn lijkt me zo

vraagje bij de Quick Reply Mod, kan je dan alleen maar de laatste post quoten wat bij de beschrijving staat op http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=586
? Of staan de knoppen van quote nog gewoon bij de posts en als je daarop klikt dan werkt het gewoon???
Groetjes, Jeroen
//edit://
ik had nog een vraagje, ik zag dat iemand ergens neer had gezet dat de quick reply pas tevoorschijn "schoof" op dezelfde pagina als je op een link klikte... maar je zei ergens anders ook dat die niet goed was omdat hij te groot was of zoiets? (verbeter me als ik iets fouts zeg!)
Maar ik vond dat wel heel erg mooi, dat je op dezelfde pagina kan replyen maar dat vakje staat wel slordig op een pagina, dat uitklappen bied dus echt een uitkomst! Maar hoe maak ik dat nu goed dat hij uitklapt? heeft iemand nog dat stukje script en waar ik het daan neer moet zetten???
alvast heeel erg bedankt! Groeten, Jeroen
? Of staan de knoppen van quote nog gewoon bij de posts en als je daarop klikt dan werkt het gewoon???
Groetjes, Jeroen
//edit://
ik had nog een vraagje, ik zag dat iemand ergens neer had gezet dat de quick reply pas tevoorschijn "schoof" op dezelfde pagina als je op een link klikte... maar je zei ergens anders ook dat die niet goed was omdat hij te groot was of zoiets? (verbeter me als ik iets fouts zeg!)
Maar ik vond dat wel heel erg mooi, dat je op dezelfde pagina kan replyen maar dat vakje staat wel slordig op een pagina, dat uitklappen bied dus echt een uitkomst! Maar hoe maak ik dat nu goed dat hij uitklapt? heeft iemand nog dat stukje script en waar ik het daan neer moet zetten???
alvast heeel erg bedankt! Groeten, Jeroen
Laatst gewijzigd door jeroen84 op 26 apr 2004, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar staan de knoppen van quote nog gewoon bij de posts en als je daarop klikt dan werken die nog gewoon???hardknox schreef:alleen het laatste bericht
En iemand een antwoord op mijn andere vraag? Was volgens mij mosymuis die dat ooit had bedacht/gepost.
Dus ehm moos, weet je dit toevallig en kan je mij aub helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Groeten, Jeroen