alles herstellen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
freaky yvon

alles herstellen

Bericht door freaky yvon » 20 mei 2004, 15:20

Ik heb een puinhoop van mijn forum gemaakt, ik had de template subsilver en daar had ik alle kleuren in veranderd, ik vond dat toch niet mooi en heb template subred gedownload en geupload, nu staat template subred erin maar met de kleuren die ik had veranderd in subsilver. Ik wil graag de standaard subred template in mijn forum maar ik weet niet hoe ik alles moet herstellen. Ik heb de map subsilver al verwijderd, tijdens het toevoegen van template subred kom ik op een download schermpje. Hoe krijg ik alles weer in de oude staat terug.

alvast bedankt

Luuk

Bericht door Luuk » 20 mei 2004, 16:07

verwijder de stijl eerst en voeg hem daarna weer toe (je moet wel 2 stijlen hebben en subRed niet als standaard hebben staan, anders kun je hem niet verwijderen).
Afbeelding

Aeolus

Bericht door Aeolus » 20 mei 2004, 21:47

idd. Als je dingen wijzigt in de css slaat ie dat op in je database, en zal slechts het uploaden van het mapje subsilver of subweetikveelwat niet voldoende zijn. Je moet het dus idd zoals luuk zegt verwijderen vanuit je adminpaneel, en weer opnieuw toevoegen. Dan worden de standaardinstellingen weer hersteld.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

freaky yvon

thanx

Bericht door freaky yvon » 20 mei 2004, 22:44

bedankt jongens, ik heb het weer voor elkaar

:thumb:

Gesloten