Inloggen verplicht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Inloggen verplicht
Het is me wel eens gelukt heb alleen geen flauw idee hoe het nou zat.
Dat je om op ene pagina te komen verplicht moet inloggen maar dan niet op een subfora maar een eigen gemaakte pagina net als dat je naar van die spelletjes voor de cash mod gaat dan moet je ook eerst inloggen.
Dat je om op ene pagina te komen verplicht moet inloggen maar dan niet op een subfora maar een eigen gemaakte pagina net als dat je naar van die spelletjes voor de cash mod gaat dan moet je ook eerst inloggen.
Code: Selecteer alles
if ( !$userdata['session_logged_in'] )
{
$redirect = "***.$phpEx";
$redirect .= ( isset($user_id) ) ? '&user_id=' . $user_id : '';
header('Location: ' . append_sid("login.$phpEx?redirect=$redirect", true));
}
in een ***.php na
//
// End session management
//
ah eerst die fout optrede ik vat het al hij kan de header informatie niet vinden waar kan ik dat ookalweer laten verscvhijnen?
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\appserv\www\phpbb2\includes\template.php(127) : eval()'d code:142) in c:\appserv\www\phpbb2\maandmember.php on line 33
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\appserv\www\phpbb2\includes\template.php(127) : eval()'d code:142) in c:\appserv\www\phpbb2\maandmember.php on line 33
Het &user_id= gedeelte is zinloos, geen enkele pagina gebruikt dat. Dit werkt zoieso beter:Robinforum schreef:Code: Selecteer alles
if ( !$userdata['session_logged_in'] ) { $redirect = "***.$phpEx"; $redirect .= ( isset($user_id) ) ? '&user_id=' . $user_id : ''; header('Location: ' . append_sid("login.$phpEx?redirect=$redirect", true)); }
{
header('Location: ' . append_sid("login.$phpEx?redirect=".$_SERVER['REQUEST_URI'], true));
}

//edit
Nee, die header is al verstuurd. Er staan dus ergens spaties of returns voor of na één van de <? of ?> , of er wordt door middel van een echo of print al informatie verzonden.sukkelaap schreef:ah eerst die fout optrede ik vat het al hij kan de header informatie niet vinden
script maandmember is zo:
<?php
// standard hack prevent
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './';
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);
// standard session management
$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_TEMPLATE);
init_userprefs($userdata);
// set page title
$page_title = 'TEMPLATE';
// standard page header
include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx);
// assign template
$template->set_filenames(array(
'body' => 'maandmember.tpl')
);
{
header('Location: ' . append_sid("login.$phpEx?redirect=".$_SERVER['REQUEST_URI'], true));
}
$template->pparse('body');
// standard page footer
include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx);
?>
- WebSiteNet
- Contacteer:
nee gewoon zo dit is geen reclame maken hoor gewoon voorbeeld kijk op de link dan krijg je inlog scherm
http://members.lycos.nl/xtremebeatzzz/index.php of
http://www.shoutbox.com/
zo wil ik het ook hebben maar het lukt me maar niet ...
http://members.lycos.nl/xtremebeatzzz/index.php of
http://www.shoutbox.com/
zo wil ik het ook hebben maar het lukt me maar niet ...

Greetz MasterMp3
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat si een heel ander inloggen en heeft niks met phpbb te maken.
Het ligt er aan of je host het odersteunt. Als er in het controlepaneel van je host niks over te vinden is kan je het proberen zoals de admin van deze site het gedaan heeft (Kijk in het artikel over phpmyadmin in de kennis bank) en anders ka het niet.
Het ligt er aan of je host het odersteunt. Als er in het controlepaneel van je host niks over te vinden is kan je het proberen zoals de admin van deze site het gedaan heeft (Kijk in het artikel over phpmyadmin in de kennis bank) en anders ka het niet.