ip
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Lady Elensar
- Lady Elensar
Nee, dat kan inderdaad niet zomaar, dat zou wat zijn zeg als je zomaar aan de hand van een ip iemands e-mailadres kunt achterhalen.Lady Elensar schreef:Hé, ik weet het ook niet zeker.. Ik zou nog ff andere reacties afwachten.
Antwoord, nee dus.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Lady Elensar
Ik heb zelf meegemaakt dat dat kan. Zelfde IP adres, 5 verschillende mensen (en accounts) ofzo.. Hoe dat komt weet ik ook niet. Misschien ook wel vanwege het veranderen van IP adressen?Rio-man schreef:ik heb een ander probleempje met ip-adressen. Er is op 1 ip-adres namelijk 4 accounts van (dat zeggen ze) 4 verschillende mensen...
Verder het zelfde probleem maar dan met 2 andere, en een daarvan beweerd dat het zijn ipadres niet is... Wat nu dan?
Vier accounts van 1 ip is mogelijk, dat is gewoon een kwestie van vier keer registreren. En toch zeker als vier verschillende mensen gebruik maken van 1 pc, en zelfs dat hoeft nog niet eens.Rio-man schreef:ik heb een ander probleempje met ip-adressen. Er is op 1 ip-adres namelijk 4 accounts van (dat zeggen ze) 4 verschillende mensen...
Verder het zelfde probleem maar dan met 2 andere, en een daarvan beweerd dat het zijn ipadres niet is... Wat nu dan?
En die ene die beweerd dat het zijn ip niet is, liegt, als wel zijn loginnaam klopt.
Een loginnnaam kan namelijk maar 1 keer geregistreert worden in de database, dus die is uniek.
Laatst gewijzigd door XP-Rene op 13 feb 2006, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
Maar bij mij kon ik duidelijk een verschil zien qua typen, van de mensen. En ze quotten (m.v. van quoten
) elkaar zelfs.. Of diegene is gewoon heel slim.
-edit- Ja,maar het gaat toch om 4 verschillende accounts van 1 IP adres? En dan vier verschillende personen.
Is het echt niet mogelijk dat meerdere mensen toevallig hetzelfde IP adres hebben gehad?

-edit- Ja,maar het gaat toch om 4 verschillende accounts van 1 IP adres? En dan vier verschillende personen.
Is het echt niet mogelijk dat meerdere mensen toevallig hetzelfde IP adres hebben gehad?
Laatst gewijzigd door Lady Elensar op 13 feb 2006, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehm...niet, jammer maar helaas.Rio-man schreef:ok. wie weet waar ik dit op een een of andere manier kan natrekken?
KNAVIVO DIERENHULP
Dat kan alleen als ze van dezelfde pc gebruikmaken.Lady Elensar schreef:Is het echt niet mogelijk dat meerdere mensen toevallig hetzelfde IP adres hebben gehad?
De enige mogelijke uitzondering is dat er met de betreffende pc vier keer opnieuw is opgestart, na elke keer een nieuw account te hebben gemaakt, EN de betreffende pc een dynamisch ip krijgt toegewezen door zijn/haar ISP. Echter, dit komt bijna niet voor, de meeste IP's zijn statisch.
Een ip adres is uniek, net zoals je sofi-nummer dat ook is.
Laatst gewijzigd door XP-Rene op 13 feb 2006, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
KNAVIVO DIERENHULP
Gaat niet zo wat mooi zijn wat voor adres je dan zou krijgen als je achter een proxy zit
En met het Ipadres zit de privacy wet van toepassing.
Als je het ipadres kun je er wel op googlen dat ie mischien wat op het net heeft geplaats.
Voor de rest lijkt me dat het niet mogelijk is een Ipadres heeft niks met een mail adres te maken.
Check Gmail (G-Proxy)
Een Ipadres is een nummer van een computer die verbonden is met een Server, En die de provider aan jou, Uw toekent
Zelfde met een website heeft toch ook een Ipadres
Edit sluit me aan aan de posting Van xp-Rène zie hierboven.

En met het Ipadres zit de privacy wet van toepassing.
Als je het ipadres kun je er wel op googlen dat ie mischien wat op het net heeft geplaats.
Voor de rest lijkt me dat het niet mogelijk is een Ipadres heeft niks met een mail adres te maken.
Check Gmail (G-Proxy)
Een Ipadres is een nummer van een computer die verbonden is met een Server, En die de provider aan jou, Uw toekent

Zelfde met een website heeft toch ook een Ipadres

Edit sluit me aan aan de posting Van xp-Rène zie hierboven.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Xanland
- Contacteer:
Het kunnen ook allemaal luitjes van school zijn. De hele school heeft namelijk ook 1 IP-adres (bij ons dan)!!Lady Elensar schreef:Maar bij mij kon ik duidelijk een verschil zien qua typen, van de mensen. En ze quotten (m.v. van quoten) elkaar zelfs.. Of diegene is gewoon heel slim.
Dat kan idd ik en me pa hebben tevens 2 vs pc met zelfde ip ... omdat we 1 verbinding gebruiken. Maar of die mensen nu wel degelijk verschillend zijn valt zeer moeilijk te achterhalen. Het is mss wel mogelijk info over ze te verzamelen leeftijd , waar ze wonen ... ect. als de ene in Brussel woont en de andere in Amsterdam heb je een bewijs.Xanland schreef:Het kunnen ook allemaal luitjes van school zijn. De hele school heeft namelijk ook 1 IP-adres (bij ons dan)!!Lady Elensar schreef:Maar bij mij kon ik duidelijk een verschil zien qua typen, van de mensen. En ze quotten (m.v. van quoten) elkaar zelfs.. Of diegene is gewoon heel slim.
- Lady Elensar
- Lady Elensar