IP logger

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Markoz

IP logger

Bericht door Markoz » 25 okt 2007, 23:33

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mod die elke keer het ip logt als een user inlogt. Dit met tijd en datum als het even kan.Ik heb al verschillende mods geprobeerd die ik heb gevonden met phpbbhacks.de en via de zoek van dit forum.

Helaas heeft tot nu geen enkele gewerkt.

Iemand die wel een werkende iplogger weet?

Alvast bedankt!

Frank

Re: IP logger

Bericht door Frank » 25 okt 2007, 23:58

ik ben zelf erg tevreden over deze modificatie:

http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... tools+pack

wanneer je deze mod installeerd, zul je het resultaat alleen als admin in het profiel van de desbetreffende gebruiker zien ;)

succes
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.

Markoz

Bericht door Markoz » 26 okt 2007, 00:13

Thanks! Dat ziet er goed uit.

Ik wil hem trouwens installeren met easymod (ja ben een luie hond ;) ) , enig idee welk bestand ik dan waar neer moet zetten? Het is al enige tijd geleden dat ik met easymod heb gewerkt en de bestandsextenties van de mod komen me zo niet bekend voor. Ik heb al wat aangeprutsd maar easymod kan het niet vinden..

Frank

Bericht door Frank » 26 okt 2007, 08:34

volgens mij is deze mod niet Easymod toegankelijk. echter is het echt mega simpel om hem te installeren.
ik zou zeggen probeer het gewoon zelf eens, het duurt niet lang ;)
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 26 okt 2007, 09:54

Mij bevalt (die van Frank en ook nog deze mod) [BETA] CodeCrush Log System (v.0.4.1) ook wel goed. (Deze werd ook op het oude phpBB.nl 2.x gebruikt)

Markoz

Bericht door Markoz » 26 okt 2007, 15:26

Heb de mod inderdaad maar met de hand geinstalleerd, werkt uitstekend! Thanks voor de tip. Hij noteert echter de ip's waarvandaan men zich registreert niet goed? De ip's kloppen niet.. Iemand enig idee hoe dit kan?

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 27 okt 2007, 00:55

Markoz schreef:Heb de mod inderdaad maar met de hand geinstalleerd, werkt uitstekend! Thanks voor de tip. Hij noteert echter de ip's waarvandaan men zich registreert niet goed? De ip's kloppen niet.. Iemand enig idee hoe dit kan?
De ip's kloppen niet, wat klopt er precies dan niet?
IP-adressen van andere bezoekers?
Helemaal geen IP-adres bij een registratie?

Markoz

Bericht door Markoz » 28 okt 2007, 09:19

Compleet andere ip adressen. Bv 130.0.1.xx terwijl dat het echte ip adres 82.157.xxx.56 is. Dit is volgens mij bij elke geregistreerde zo

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 okt 2007, 11:12

Wat is je forum url? Het lijkt wel of je board achter een proxy zit, of een firewall die IPs aanpast.

Gesloten