IP logger
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

IP logger
Hallo,
Ik ben op zoek naar een mod die elke keer het ip logt als een user inlogt. Dit met tijd en datum als het even kan.Ik heb al verschillende mods geprobeerd die ik heb gevonden met phpbbhacks.de en via de zoek van dit forum.
Helaas heeft tot nu geen enkele gewerkt.
Iemand die wel een werkende iplogger weet?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een mod die elke keer het ip logt als een user inlogt. Dit met tijd en datum als het even kan.Ik heb al verschillende mods geprobeerd die ik heb gevonden met phpbbhacks.de en via de zoek van dit forum.
Helaas heeft tot nu geen enkele gewerkt.
Iemand die wel een werkende iplogger weet?
Alvast bedankt!
Re: IP logger
ik ben zelf erg tevreden over deze modificatie:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... tools+pack
wanneer je deze mod installeerd, zul je het resultaat alleen als admin in het profiel van de desbetreffende gebruiker zien
succes
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... tools+pack
wanneer je deze mod installeerd, zul je het resultaat alleen als admin in het profiel van de desbetreffende gebruiker zien

succes
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.
Thanks! Dat ziet er goed uit.
Ik wil hem trouwens installeren met easymod (ja ben een luie hond
) , enig idee welk bestand ik dan waar neer moet zetten? Het is al enige tijd geleden dat ik met easymod heb gewerkt en de bestandsextenties van de mod komen me zo niet bekend voor. Ik heb al wat aangeprutsd maar easymod kan het niet vinden..
Ik wil hem trouwens installeren met easymod (ja ben een luie hond

volgens mij is deze mod niet Easymod toegankelijk. echter is het echt mega simpel om hem te installeren.
ik zou zeggen probeer het gewoon zelf eens, het duurt niet lang
ik zou zeggen probeer het gewoon zelf eens, het duurt niet lang

Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.
Mij bevalt (die van Frank en ook nog deze mod) [BETA] CodeCrush Log System (v.0.4.1) ook wel goed. (Deze werd ook op het oude phpBB.nl 2.x gebruikt)
Heb de mod inderdaad maar met de hand geinstalleerd, werkt uitstekend! Thanks voor de tip. Hij noteert echter de ip's waarvandaan men zich registreert niet goed? De ip's kloppen niet.. Iemand enig idee hoe dit kan?
De ip's kloppen niet, wat klopt er precies dan niet?Markoz schreef:Heb de mod inderdaad maar met de hand geinstalleerd, werkt uitstekend! Thanks voor de tip. Hij noteert echter de ip's waarvandaan men zich registreert niet goed? De ip's kloppen niet.. Iemand enig idee hoe dit kan?
IP-adressen van andere bezoekers?
Helemaal geen IP-adres bij een registratie?
Compleet andere ip adressen. Bv 130.0.1.xx terwijl dat het echte ip adres 82.157.xxx.56 is. Dit is volgens mij bij elke geregistreerde zo
Wat is je forum url? Het lijkt wel of je board achter een proxy zit, of een firewall die IPs aanpast.