Ik heb donderdag mijn Engelstalige forum meteen overgezet na de release van phpbb3. Helaas gaf mijn hoster toen grote problemen en kan ik vandaag pas mijn Nederlandstalige forum converten.
De layout van het Engelse forum is gebaseerd op subsilver2, maar ik had een nieuw CSS-bestand toevoegd met andere kleuren en dergelijke. De afbeeldingen van subsilver2 heb ik gewoon vervangen.
Nu wou ik hetzelfde doen voor het Nederlandse forum, maar ik liep tegen een heel stom probleem aan: het CSS-bestand verschijnt niet in het adminpaneel van het forum zelf.

Noem mij maar een lampenkap, maar ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen.
Ik heb via een file manager een nieuw css-bestand aangemaakt en de inhoud van stylesheet.css gekopieerd. Vervolgens heb ik deze via het forum op de een of andere manier als standaard css-bestand voor subsilver2 ingesteld en vervolgens de kleuren, lettertypes en dergelijke veranderd.
Zelf heb ik geen idee hoe ik subsilver2 weer zover kan krijgen om stylesheet.css weer te gaan gebruiken, dus ik kan ook niet in een omgekeerde stappenvolgorde uitvogelen wat ik precies heb gedaan, zodat ik het kan herhalen voor de layout van mijn tweede forum.
Heeft iemand enig idee wat ik gedaan heb en hoe ik het kan herhalen?