Hey,
Ja
*Als je inlogt op joomla forum , word je automatisch ingelogd op phpbb3
*Als je inlogd op phpbb3 , word je automatisch ingelogd op joomla
Dus dat is het probleem niet echt.
Het enige wat mij stoort nog is :
Op het forum gedeelte staan er 2 buttons:
# Registreren
# Inloggen
----------------------------------------------------------
Als je op "Registreren" klikt in het "forumgedeelte" dan krijg je het volgende:
"Informatie
Het is momenteel niet mogelijk een nieuwe account te creëren."
Da is omdat registreren via forum is uitgeschakeld , dus zou ik die link moeten kunnen veranderen naar de registratie link van "joomla"
Als je op "Inloggen" klikt in het "forumgedeelte" , dan kun je gewoon inloggen , alles werkt perfect.
En u bent ook op de hoofdsite "joomla" ingelogd".
Het enige nadeel is van die inlog methode via het forum, dat als je op inloggen klikt en eronder staat er
* "Wachtwoord vergeten?"
* "Herstuur activatie e-mail"
Die 2 links gaan niet via het "forum" gedeelte , dat zou kunnen verwarrend zijn voor de bezoekers.
-------------------------------------------------------------
Dus het zou beter zijn dat als je op "inloggen" klikt dat je op het login gedeelte van "joomla" komt.
Want daar werken die 2 opties wel.
Conclusie:
"Registreren" en" Login" links zouden het best aangepast worden zodat ze doorverwijzen naar de
"Joomla" website ipv PHBB3 gedeelte.
Sorry voor deze lange uitleg, hopelijks begrijpt u een beetje wat ik bedoel.
IK heb gekekn in die "overal_header.html "
Er staan idd van die links in , maar denk wel dat ze moeilijk aan te passen zijn daar , want in de code staat dit (als dit is wat u bedoeld)
Code: Selecteer alles
<!-- IF not S_USER_LOGGED_IN --><tr align="left"><td><a href="{U_REGISTER}" class="mainlevel">{L_REGISTER}</a></td></tr><!-- ENDIF -->
<tr align="left"><td><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" title="{L_LOGIN_LOGOUT}" accesskey="l" class="mainlevel">{L_LOGIN_LOGOUT}</a></td></tr>
<!-- ENDIF -->
En iets lager in het document heb ik nog dit gevonden:
Code: Selecteer alles
<!-- IF not S_USER_LOGGED_IN --><li>• <a href="{U_REGISTER}">{L_REGISTER}</a></li><!-- ENDIF -->
<li><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" title="{L_LOGIN_LOGOUT}" accesskey="l">• {L_LOGIN_LOGOUT}</a></li>
<!-- ENDIF -->
Groetjes Avanox