Error bij "Toon laatste berichten"

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mikemike

Error bij "Toon laatste berichten"

Bericht door mikemike » 18 dec 2009, 10:58

• Adres van je forum: http://mbvpforum.nl
    Event. modificaties op je forum:Nee
    Wanneer ontstond het probleem?Nadat ik de header heb aangepast
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ja, header vervangen door compleet logo
    Wat is het probleem?
Als ik op "Toon ongelezen berichten" klik krijg ik een error:

Code: Selecteer alles

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4182: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/search.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4184: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/search.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4185: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/search.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4186: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/search.php:1)
Wat heb ik verkeerd gedaan en belangrijker nog, wat kan ik er aan doen? Overigens doet deze error zich voor met alles wat met zoeken te maken heeft.

EelkeB

Re: Error bij "Toon laatste berichten"

Bericht door EelkeB » 18 dec 2009, 12:59

Het heeft waarschijnlijk niks te maken met je template-wijzigingen, zo te zien heb je ook iets aan de taalbestanden gewijzigd. Het is mis gegaan bij het bestand /language/nl/search.php.

Mogelijke/meest voorkomende oorzaken:
  • Spatie of andere form van whitespace voor de openende <?php aan het begin van het bestand, of na de afsluitende ?> aan het eind van het bestand. Vooral die laatste kan makkelijk gebeuren, verzekere je ervan dat de ?> absoluut het allerlaatste is dat in het bestand staat.
  • Bestand opgeslagen als UTF-8 met BOM. Bestanden in phpBB (en met name taalbestanden) dienen opgeslag te zijn als utf-8 zonder BOM. Als je editor je deze keuze niet biedt, dan is de kans groot dat hij het met BOM doet.
Voor meer achtergrond, zie deze uitleg: http://www.tech-recipes.com/rx/1489/sol ... eady-sent/
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

mikemike

Re: Error bij "Toon laatste berichten"

Bericht door mikemike » 18 dec 2009, 13:42

Super, idd ik had daar even ingekeken en mogelijk toch iets verwijderd. Nieuw bestand was voldoende.

Gesloten