http://www.phpbb.nl/install_phpbb.php maar er gebeuren bij mij heel andere dingen... Om te beginnen heb ik ook alle taalbestanden gedownload en volgens de handleiding op de goede plekken gezet. Daarna het install.php gestart (ging ook niet vanzelf...) en die verscheen NIET zoals gezegd in het NL, maar gewoon ZONDER tekst. Eigenwijs toch alle dingen ingetypd zoals in de handleiding (met mijn instellingen, database 'test' want ik kan ook in MySQL nog steeds geen database aanmaken, almaar zijn mijn privileges niet goed), en dan 'verstuur'. Dan zou ik in een scherm moeten komen waar staat dat de install en config mappen gewist moeten worden, maar daar kom ik niet - ik krijg een leeg scherm (want geen NL tekst...) en twee buttons. Op goed geluk klik ik de onderste aan en kom in een scherm waarin in php staat dat er een nieuw configbestand automatisch is gegenereerd (ik zit dus in de code van dat bestand).
Ok, ik eigenwijs door: ga via de browser naar je phpmap en start de indexpagina... Leuk, er gebeurt helemaal niets meer, behalve dat mijn browser die in php weergeeft...
Wie kan mij helpen?